UVJETI KUPNJE

Uvjeti kupnje

Uvjeti kupnje zajedno s Uvjetima korištenja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između tvrtke Pejdah pharmacia d.o.o. i kupca.

OSNOVNI PODACI

Tvrtka PEJDAH PHARMACIA d.o.o. je vlasnik stranice http://pejdah-pharmacia.hr/ i web shopa, Opći uvjeti kupnje vrijede za sve  korisnike. Prihvaćanje općih uvjeta kupnje kupac potvrđuje svojom registracijom čime postaje registrirani korisnik. Korisnik je dužan brinuti se o sigurnosti svoje lozinke i povremeno je mijenjati. Stranice web shopa možete koristiti isključivo za pretraživanje naše on line baze podataka, informiranje o proizvodima i poduzeću i kupovinu ponuđenih artikala. Upotreba stranica za druge svrhe bez pisanog odobrenja vlasnika je kažnjiva i podliježe zakonu o zaštiti autorskih prava Republike Hrvatske.

Narudžbe i kupnju u web shop-u  mogu napraviti samo punoljetne osobe.

U smislu ovih uvjeta kupnje, kupac je fizička ili pravna osoba koja naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda posredstvom web stranice pejdah-pharmacia.hr  (u daljnjem tekstu: web shop, Pejdah pharmacia ili prodavatelj).

Ukoliko su u podacima o kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom kupca.

Kupcem se smatra svaka osoba koja naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i plati naručeni proizvod. Primatelj se smatra osoba kojoj se proizvod isporučuje, a različita je od osobe kupca.

 

PRODAVATELJ/ POSREDNIK U TRGOVINI/ IZVRŠITELJ USLUGA

Prodavatelj/posrednik u trgovini i izvršitelj usluga je: Pejdah pharmacia d.o.o., sa sjedištem u ulici Zagrebačka 122 , 10370 Dugo Selo, OIB: 26072773490, IBAN: HR0223300031153429674 (u daljnjem tekstu Prodavatelj).

 

POSLOVNA SPOSOBNOST

Prihvaćanjem Uvjeta prodaje Kupac izjavljuje da su svi podaci koje je dao o sebi istiniti i potpuni, da je poslovno sposoban te da ne postoje nikakve poznate mu zapreke naručivanju i kupnji proizvoda od Prodavatelja, tj. za kupnju putem Web-shopa.

 

ELEKTRONSKA KOMUNIKACIJA

Posjećivanjem i korištenjem Pejdah pharmacia Web Shopa prihvaćate komunikaciju elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.

Ukoliko posjetitelj ili korisnik nema e-mail adresu ili unese netočnu ili zbog tehničkih razloga ne može primati e-mail prodavatelj nije dužan na drugi način pokušati obavijestiti korisnika o samoj narudžbi kao niti o eventualnim drugim detaljima vezanim uz narudžbu, dostavu, plaćanje, povrat sredstava, reklamaciju i slično.

Odabirom opcije Prijava na Newsletter dajete nam vašu suglasnost da vas elektronskim putem uključimo u naše marketinške i ostale aktivnosti.

 

CIJENE

Sve cijene prikazane u web trgovini izražene su u valuti EUR za krajnjeg kupca, s uključenim PDV-om. Izražene cijene su cijene bez troškova dostave, koji se izračunavaju pri završetku kupnje. Razredi dostavnih troškova navedeni su niže.

AKCIJSKE CIJENE vrijede isključivo u vrijeme akcije. Odgoda slanja ili preuzimanja proizvoda na akciji moguće je isključivo ukoliko su proizvodi plaćeni unaprijed na naš žiro račun u zadanom roku.

Za nepreuzete, neplaćene pošiljke i narudžbe po akcijskim cijenama ponovno slanje odnosno isporuka nije moguća po istim cijenama.

 

NARUDŽBA I TRENUTAK SKLAPANJA UGOVORA

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili kao neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe ili preda telefonsku narudžbu.

Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na slijedeće načine:

  • E-banking-om
  • općom uplatnicom/virmanom
  • pouzećem
  • karticama online (American Express,Visa, MasterCard i Maestro)

Narudžba se smatra zaprimljenom:

•U slučaju plaćanja kreditnom karticom – u trenutku kada pejdah-pharmacia.hr dobije potvrdu predautorizacije kreditne kartice kupca na iznos narudžbe

•U slučaju plaćanja e-bankingom, općom uplatom i pouzećem – u trenutku kada pejdah-pharmacia.hr elektroničkim putem zaprimi narudžbu

U trenutku kada je narudžba zaprimljena, prodavatelj će elektronskim putem u obliku e-mail-a obavijestiti kupca o tome da je narudžba zaprimljena odnosno da je proizvod naručen.

U slučaju plaćanja kreditnom karticom ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada Pejdah pharmacia dobije potvrdu predautorizacije kartice kupca na iznos narudžbe te kada skladištar prilikom pakiranja robe potvrdi da je naručeni proizvod raspoloživ na skladištu. Nakon što je na skladištu proizvod zapakiran, Pejdah pharmacia će elektronskim putem u obliku e-maila obavijestiti kupca da je kupio proizvod te da je proizvod poslan.

U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatom, ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada Pejdah pharmacia zaprimi potvrdu da je iznos narudžbe uplaćen.

Ukoliko je proizvod naručen, a kao način plaćanja je odabran e-banking ili opća uplata, Pejdah pharmacia se obvezuje rezervirati proizvod na skladištu u trajanju od 2 radna dana, ne uključujući subotu. Nakon isteka 2 radna dana od primitka narudžbe, Pejdah pharmacia ne jamči za raspoloživost proizvoda.

Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu prodavatelj će obavijestiti kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ te o roku u kojem je proizvod dobavljiv.

Naručeni proizvod, ovisno o tome da li je dostupan na skladištu, prodavatelj isporučuje u najkraćem mogućem roku.

 

OSOBNO PREUZIMANJE NARUDŽBE U PROSTORU PRODAVATELJA:

Osobno preuzimanje narudžbe je moguće u našoj trgovini, nakon zaprimanja narudžbe/uplate te nakon elektronske obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje.

 

ISPORUKA DOSTAVNOM SLUŽBOM I TROŠKOVI

Naručene artikle šaljemo dostavnom službom (Hrvatska pošta d.d., Paket 24) kao paket u roku od 10 radnih dana od dana primitka narudžbe odnosno uplate (najčešće i ranije). Iznimno, uslijed rasprodanosti pojedinog artikla, nepredviđenih okolnosti, te eventualnog kašnjenja s isporukom naših principala, moguće je da isporuka traje nešto dulje od navedenog roka, o čemu ćete biti obaviješteni putem e-maila.

Troškove slanja i pakiranja snosi kupac. Troškovi slanja iznose:

  • od 4EUR za dostavu unutar Hrvatske, a ovisno o klasi troškova isporuke u kojoj se kupljeni artikl nalazi, odnosno prema o masi artikla.
  • od 11EUR za dostavu izvan Hrvatske ( Slovenija, Bosna i Hercegovina, Srbija), a ovisno o klasi troškova isporuke u kojoj se kupljeni artikl nalazi, odnosno prema o masi artikla.

Artikli su svrstani u klase troškova isporuke ovisno o masi.

Niti jedna dostavna služba NE NUDI uslugu zvanja primatelja prije dostave odnosno telefonsku najavu dostave.

Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.

Ukoliko kupac nije na adresi dostave prilikom pokušaja dostave, dostavna služba će ostaviti obavijest s brojem pošiljke i uputama za daljnje korake.

U naselja u koja nije moguća dostava dostavnom službom, narudžbe dostavljamo poštom. Kod otkupnih pošiljki (plaćanje pouzećem) pošta dodatno od primatelja naplaćuje naknadu za transfer gotovine koja ovisi o visini otkupnine (3,66% od iznosa otkupnine).

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti, Pejdah pharmacia ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene, odnosno potraživati od kupca iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.
Zadržavamo pravo da ne pošaljemo narudžbe s neispravnim/nepotpunim kontakt-podacima, kao i narudžbe s e-mailom/telefonom na koji nitko ne odgovara.

 

PRIJENOS VLASNIŠTVA  I OBVEZE KUPCA

Prijenos vlasništva nad naručenom robom nastaje u trenutku predaje pošiljke dostavnoj službi.

Pejdah pharmacia nije odgovorna u slučaju da niste unijeli adresu dostave ispravno, te iz tog razloga paket nije došao na odredište. Pejdah pharmacia nije odgovorna ukoliko niste dobili obavijest o promjeni statusa narudžbe/slanju pošiljke zbog postavki Vašeg e-mail servisa.

U slučaju da niste prisutni na adresi dostave, Vaša je odgovornost preuzeti paket u poslovnici dostavne službe u vremenskom razdoblju koje određuje dostavna služba, odnosno dogovoriti novu dostavu ukoliko angažirana dostavna služba omogućava takav izbor.

Ukoliko Vam paket ne stigne u roku od 3 radna od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena Vaša je dužnost da kontaktirate angažiranu dostavnu službu i provjerite, prema broju pošiljke koji ste dobili u obavijesti o slanju pošiljke, gdje je pošiljka.

U slučaju da kupac naruči robu i odbije ju primiti, Pejdah pharmacia ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.

Ukoliko Kupac koji nije zaprimio robu ponovno naruči robu putem Pejdah pharmacia Web Shopa, prodavatelj zadržava pravo odbijanja daljnjeg procesuiranja narudžbe kao i pravo naplate dostavnih troškova od prethodnog slanja nepreuzete robe.

Dužnost Kupca je da osigura informacije o dostavnoj adresi i eventualnim dodatnim detaljima vezano uz dostavu (na primjer radno vrijeme tvrtke kojoj se dostavlja roba, dodatni opisi dostavne adrese ukoliko odredište nije potpuno jasno iz adrese). U slučaju odsustva takvih informacija, Prodavatelj će organizirati dostavu robe na najbolji način, ali tada ne prihvaća bilo kakvu odgovornost vezano za rok isporuke i rizike dostave.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno tražiti izradu zapisnika o oštećenju ukoliko pošiljku preuzima u dostavnom uredu te odbiti preuzeti pošiljku. U tom slučaju se pošiljka vraća prodavatelju, a kupcu će biti poslana nova pošiljka.

 

MATERIJALNI NEDOSTACI PROIZVODA

Pejdah pharmacia odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupce da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od osam dana uputiti pisani prigovor Prodavatelju jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Prodavatelju, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

JAMSTVO I SERVISNI UVJETI 

Ukoliko određeni artikal ima jamstvo ili podliježe servisnim uvjetima, to će biti naglašeno u opisu tog artikla. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za vrijeme trajanja jamstvenog roka. Samo s predočenjem računa i jamstvenog lista kupac može ostvariti svoja prava.

PRAVO NA RASKID UGOVORA

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čl.72., st.1, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od dana primitka naručenih proizvoda.

Kako bi ostvario pravo na raskid ugovora, kupac je dužan o svojoj namjeri pismeno obavijestiti prodavatelja.

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći obrazac za raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

Ukoliko su proizvodi isporučeni kupcu, kupac je dužan vratiti naručene proizvode o svom trošku. Vraćeni proizvodi moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.

Pravo na raskid ili izmjenu ugovora ima i prodavatelj ukoliko nije u mogućnosti iz bilo kojeg razloga isporučiti naručenu robu te će pri tome obavijestiti kupac o raskidu i vratiti evenualno već uplaćena sredstva kupcu na isti način na koji su sredstva predhodno uplačena.

Za hranu, dodatke prehrani i kozmetiku te medicinska pomagala izrađena po specifikaciji potrošača ili koja su jasno prilagođena potrošaču temeljem Zakona nema povrata!

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove na povrat.

Kupac je dužan robu predati ili poslati (na adresu gdje će se poslati) bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Kupac uputio svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Izravne troškove povrata robe snosi kupac sam: u slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (Članak 77. ZZP).

Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77.ZZP) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava u cijelosti već se može raditi procjena umanjenja vrijednosti proizvoda.

 

REKLAMACIJE I POVRATI

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

•Isporuka robe koja nije naručena

•Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja

•Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

U slučaju zahtjeva za povratom robe iz opravdanih razloga, kupac je dužan uputiti pisani prigovor Prodavatelju i to e-mailom na sandrapejdah@pejdah-pharmacia.hr , ili telefonski na broj 01/2334-922 ili pismeno na adresu: Pejdah pharmacia d.o.o., Zagrebačka 122, 10370 Dugo Selo.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju kupac ima prigovor, u prigovoru se mole kupci da navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Pejdah pharmacia potvrditi će primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja a odgovor po čl.10.st.5. Zakona o zaštiti potrošača mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

U slučaju opravdanog prigovor, kupac ima pravo na raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjenu za ispravni, neoštećeni i valjani proizvod.

Pejdah pharmacia prihvatiti će povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan te da kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdanog prigovora, trošak zamjene proizvoda s novim proizvodom u cijelosti snosi Pejdah pharmacia.

Sva roba koju prodajemo je ispravno skladištena u originalnoj ambalaži. Rok trajanja koji je označen na ambalaži vrijedi jedino ako se ispravno skladišti, kako je označeno na deklaraciji.

NE ODOBRAVAMO POVRATE KORIŠTENIH A ISPRAVNIH PROIZVODA.

 

PISANI PRIGOVOR POTROŠAČA

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor tvrtci Pejdah pharmacia d.o.o., koja vam omogućava podnošenje pisanog prigovora putem pošte na adresu Pejdah pharmacia d.o.o. ili putem maila sandrapejdah@pejdah-pharmacia.hr.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Pejdah pharmacia će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest ) dana od dana zaprimljenog prigovora.

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

 

PODACI O PROIZVODIMA

Podaci o proizvodima na web shop-u sačinjeni su temeljem baze podataka prodavatelja.

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih kupac vidi na zaslonu i sl.

U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web shop-u prodavatelja podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na web shop-u prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

 

NEDOSTACI NA PROIZVODIMA

Prodavatelj ne odgovara kupcu odnosno primatelju za manje ogrebotine na proizvodima koje su nastale kao posljedica dostave robe putem dostavne službe, ukoliko ogrebotine ili manji nedostaci ne utječu na osnovna svojstva i upotrebljivost proizvoda.

Prodavatelj ne odgovara kupcu odnosno primatelju ukoliko tehničke mogućnosti opreme kupca odnosno primatelja nisu dovoljne za ispravno korištenje proizvodom  kao i ukoliko osobna svojstva kupca odnosno primatelja nisu dovoljna za upotrebu proizvoda.

U slučaju nedostataka na proizvodu kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao Prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

 

PRIVATNOST PODATAKA

U ime Pejdah pharmacia Web Shopa obvezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima te informiramo kupce o načinu njihova korištenja. Redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Pejdah pharmacia Web Shopa i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

 

IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE PLAĆANJA

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Hvala što koristite CorvusPay!

 

IZJAVA O ODGOVORNOSTI

 

Web stranica Pejdah pharmacia nije zamjena za liječnički pregled niti ljekarničke konzultacije. Informacije na stranici ne smiju služiti za postavljanje dijagnoze. Ukoliko posumnjate na određene simptome dogovorite liječnički pregled kod Vašeg liječnika. Ako imate bilo kakve nedoumice oko izbora preparata za samoliječenje, opravdanosti ili načina korištenja pojedinog preparata posavjetujte se s liječnikom ili ljekarnikom.
Ukoliko ste trudni ili dojite ili koristite neke lijekove, prije izbora preparata za samoliječenje savjetujte se s liječnikom ili ljekarnikom

Korištenjem web stranice pejdah-pharmacia.hr smatra se da ste suglasni da firma Pejdah pharmacia d.o.o. neće biti odgovorna ni za kakvu izravnu ili neizravnu, materijalnu ili nematerijalnu štetu nastalu interpretiranjem informacija sa stranice  ili odabirom preparata iz web shopa.

 

ZAVRŠNE ODREDBE:

Prihvaćanjem ovih uvjeta kupnje kupac pristaje na odredbe ovih uvjeta te prihvaća da oni čine sastavni dio ugovora zajedno sa

Uvjetima  korištenja stranica.

Potvrdom narudžbe Kupac potvrđuje da je pročitao Uvjete kupnje i korištenja stranica, da se s njima slaže te da oni čine sastavni dio Ugovora o kupnji